Velkommen

OversigtOpret
Søg:

Efterårstræf
Tak for godt efterårstræf i det nordlige Tyskland. Tak til Jane og Allan for en rigtig god planlægning. Godt hotel, superfint vejr og dejlige MC mennesker. Bedre kan det ikke blive. Håber alle kom hjem i god behold. Vi ses til foråret.

Lise og Harald Brade - hlbrade@hotmail.dk - 26-09-2011 07:51:31

Hej og tak for godt selskab. En fornøjelse at være med som nyt par i flokken, vi følte os godt taget imod og nød en dejlig weekend. Selv vejret havde i styr på - god planlægning. Hilsen Lene og Peter

Efterårstræf - peterjohannessen@sol.dk - 26-09-2011 10:21:31

EFTERÅRSTRÆF
Vil gerne takke for et supergodt træf i det nordlige Tyskland. Det kan simpelthen ikke gøres bedre. Stor tak til Jane og Allan, som har brugt tid og planlægning, til alles bedste.
Hilsen Ivy og Jan Søndergaard

Ivy Søndergaard - ivyk@live.dk - 26-09-2011 16:21:20

Efterårstræf
Vi vil også takke for et rigtig godt træf, tak til Jane og Allan

Mvh
Linda og Flemming

Flemming Green. - fl@fgreen.dk - 26-09-2011 16:48:23

Hej Alle

Tusind tak for hyggelig samvær, det var skønt at se jer alle igen + træffe nye glade ansigter ;-)
Super træf Jane og Allan, virkelig herligt
Varmeste hilsner til alle Lone og Ole

Lone og Ole - ole.lone@jubii.dk - 26-09-2011 19:01:32

Efterårstræf 2011
Også herfra skal der lyde en stor tak for et hyggeligt træf.
Med Jane og Allan som planlæger ,godt vejr, og så alle de skønne medlemmer af ST klubben , det har bare været nogle herlige dage.
Hilsen Lis og Lindhard

Lindhard Højen Larsen 345 - aqua7500@hotmail.com - 26-09-2011 23:39:03

Vi vil også sige mange tak til alle for et dejligt træf,særlig stort tak til Jane og Allan.Men Jane jeg skal nok tænke på at jeg ikke er 20 år næste gang hi hi.Det var også dejligt og se jer nye glade mc venner.

Nina og Rene - nina.rene.nielsen@gmail.com - 27-09-2011 07:04:01

Hej allesammen. Tak for en dejlig weekend i det nordtyske med perfekt mc-vejr og flot tilrettelagt tur. Vi nød det. Dejligt at være sammen med så mange mc-folk og imponerende at Jane og Allan kunne styre os alle 31 cykler på køreturen.

ole og Dorte 331 - ole.morgen@mail.dk - 27-09-2011 16:34:34

Hej allesammen .Og tak for en rigtig hyggelig weekend i Tyskland ,jeg er glad for den modtagelse jeg fik i klubben som nyakommet ,og det bliver ikke sidste gang jeg er med på tur.
En tak til Jane og Alan for planlægningen af en rigtig god tur.
Nu glæder jeg mig til vi skal på forårtur
Med ST hilsen til alle

Erik N.Pedersen 375 - enpedersen@privat.dk - 28-09-2011 21:03:14

Hej med jer alle.!
Tak for en rigtig god weekend, godt vejr, dejlige mennesker, En stor tak til både Jane og Allan for et vellykket efterårstræf! Glæder os til vi ses igen!
jeg,Tina, var lidt for gjow om mandagen, men høj af weekenden, ti, hi hi, kender I det!! GS hilsen Tina og Helge

tina og Helge - helgel@mail.dk - 29-09-2011 20:34:44

Hej Allesammen;o)
Tak for en kanon Weekend, skønt at møde så mange søde mennesker.
Tak til Jane og Allan for en fremragende planlægning. Kagen glemmer vi ikke.
Mange hilsener Donald og Nina

Donald og Nina - n_c@mounet.dk - 30-09-2011 20:14:38

Ja der skal da også lyde en stor tak for et dejligt træf, fra mig.
Stor tak til Jane og Allan for en kanon tur
Mange hilsner fra Ove

125 Ove Christensen - erth@fibermail.dk - 01-10-2011 20:13:17

Hej alle.
Her efter fordøjelsen/fornøjelsen, sender vi en stor tak til alle for en veltilrettelagt træf. Det var en stor oplevelse at besøge Frideriksstadt og Eidersperrewerk. Hilsen til alle. Gerda og Ejnar.

Gerda og Ejnar - ejnarnielsen@fibermail.dk - 01-10-2011 23:30:19

Navn:

Email:

Send en email til følgende adresse når der kommer nye kommentarer i denne tråd: